شهاب شهبازی

؟!اینجا همه چی درهمه؟!



دوسته بابامه هااااااااا

خخخخخخخخ

اخی این مارو با عمو مهرداد اشنا کرد

البومم دادمتعجب

من هنو گوش ندادم

 

Shahab%20Shahbazi%20 %20Mano%20Yadet%20Nemiad  دانلود آلبوم جدید شهاب شهبازی به نام منو یادت نمیاد

برای دانلود موزیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید…

 

———————————————————————————

 دانلود آلبوم یکجا با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸

dlimg  دانلود آلبوم جدید شهاب شهبازی به نام منو یادت نمیاد

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

dlimg  دانلود آلبوم جدید شهاب شهبازی به نام منو یادت نمیاد

———————————————————————————



نظرات شما عزیزان:

نسی خانووووووم
ساعت21:42---19 ارديبهشت 1393

پاسخ:چته؟ب هويج شدنه من ميخندي!؟


leily1D
ساعت17:55---18 ارديبهشت 1393
باش بابا ببين هركي تو ي چيزي حساسه

منم رو خانوادم واقعا تعصب دارم دست خودمم نيس

ا مژ بپرس ب خودمو هركي(جز1D) فحش بكشي يني ب فحشمم ببندي هيچ نمگم ولي خانوادمو فاكتور بايد بگيري

والسلام
پاسخ:راس میگه منم ادم نیستم دیگه ناراحت نمیشوی ب من فش بدن گاو


alireza
ساعت12:49---18 ارديبهشت 1393
بابا شوخی کردن حافظ قران فکر کردم ظرفیت شوخیو داریا بیخیال بابا ببخشید قصد و منظور بدی نداشتم چرا باید بمسخرم

ببخشید آبجی خب؟؟

من رفتم بای
پاسخ:برقشون رف رف..باي


alireza
ساعت12:47---18 ارديبهشت 1393
ای بابا چیشدین پ؟من رفتم عصری بگو فعلا بابای
پاسخ:نميبيني واقعا؟ برو اصن باي


leily1D
ساعت12:46---18 ارديبهشت 1393
میخواستم ببینم تشریف مبارکتون میارین تهران خرداد یا ن

ک گفتم نمیحرفم بات زیر حرفم نزدم

بت گفتمک سر ندوونمتو الکی دورو بازی در نیارم ک بگم بمن بد کارین نداشته باشم
پاسخ:ن بابا نمياد بيخيال ديع


alireza
ساعت12:44---18 ارديبهشت 1393
الوووووووووووووووو مژی بتاید دیگه
پاسخ:ببين ليلي ناراحت شد


leily1D
ساعت12:44---18 ارديبهشت 1393
بیشوخی میگم خیلی بی تربیت تشریف داری دیگه ام جواب فردی مث تورو نمیدم شوخیم ندارم معلومه ظاهرت با باطنت یکی نیس از اون ور خداپیغمبر میکنیو میخواستی بری حوزه علمیه از این ورم اینطور ببینم احیانا اقای پرمدعا شما این آیه قرانو نخوندی؟ یا ایها الدین امنوا لایسخر القوم من قوم



مزگان ینی بخدا اگ اینو تایید نکنی

وقتی بت میگم نگو یوس ب این دلایله دیدی




پاسخ:غلط كرد ليليييي ولكن توروخدا ناراحت نشو


alireza
ساعت12:41---18 ارديبهشت 1393
بابا دولت تدبر وامید اومده که نحذفیم سانسور نکنیم خخخخخخخخخخخخخخخخ الووووووووووووو لیلی چیکار داشتی؟
پاسخ:درست صحبت كنين نميحذفم كه


alireza
ساعت12:39---18 ارديبهشت 1393
نخیر هنوز اینجام بفرمایید

tugh ,rj kani l,kni
پاسخ:چيشد ؟شوخي كرديم يوسفو ها يوسف اصن فارسي بلد ني منم فقط عكسشو ديدم


leily1D
ساعت12:37---18 ارديبهشت 1393
رفت؟کارش داشتم
پاسخ:خب گف كاري ندارين ديه!...چ كارش داشتي؟عصر اومدني بش بگو ليلي ليلا رو بتريف


leily1D
ساعت12:37---18 ارديبهشت 1393
گاو داریه خیلی باحال بود

ا کی یاد گرفتی


پاسخ:بيشور...خودم گفم!


alireza
ساعت12:35---18 ارديبهشت 1393
من رفتم دیگه خوشحال شدم فعلا بابای
پاسخ:بدو برو..باي


leily1D
ساعت12:35---18 ارديبهشت 1393
میگی ولی لطفا جلو علیرض نگو
پاسخ:هيچي نميگه بابا باشه ب خودت ميگم!


leily1D
ساعت12:35---18 ارديبهشت 1393
تو نمخواد اطلاعات بدی

4 سالم بود
پاسخ:خب


leily1D
ساعت12:34---18 ارديبهشت 1393
مژگان اعصاب ندارما الان ب یوسم ی چیز میگه

میخوای اذیتش کنی ا خانواده من مایه نزار
پاسخ:عععع من هميشه اينجوري نميگم راجب يوس؟خيلي نامردي


leily1D
ساعت12:33---18 ارديبهشت 1393
دوباره اطلاعات غلط داد



چرا دیدمش اونم دیدتم ولی هردومون کوچیک بودیم
پاسخ:س سالت بود خب بعدم الان خوشتيپ شده


leily1D
ساعت12:30---18 ارديبهشت 1393
یوس و زهر هویج

علیرض یوس یوسف پسرعممه تو امریکا درس میخونه کویتی هم هس
پاسخ:ليليم تاحالا نديدتش انقدم خوش تيپه!


alireza
ساعت12:30---18 ارديبهشت 1393
مژگان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ من دروغ میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرت میگه مراقبش باش عین دو چشمات
پاسخ:برو ديه..دوستت منتظره ها.


leily1D
ساعت12:29---18 ارديبهشت 1393
هه یکی میخواد مراقب من باشه منو ا دس مژ محافظت کنه


پاسخ:ينيا اگه چهار تا دوست عين تو داشتم يه گاوداري ميزدم!


alireza
ساعت12:26---18 ارديبهشت 1393
آورین آبجی لیلی مراقب عشق من باش ترخدااااااااااااا خیییییییییییییییییللللللللللیی یییییییی دوووووووووووووووسش دارم



پاسخ:دروغ ميگه ها ليلي
پاسخ:عع دستم خورد حذف شد،ليلي عليرض گف يوس كيه!؟


leily1D
ساعت12:25---18 ارديبهشت 1393
ا اول غیرتی بودم

نمدونم ولی فک کنم بیام
پاسخ:سه نقطه اورين حتمن بيا


alireza
ساعت12:23---18 ارديبهشت 1393
من گیجم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان


leily1D
ساعت12:22---18 ارديبهشت 1393
میزنم تو دهنتا اسم پ عمه منو نیار اون منو یادش نمیاد چ برس بخواد با تو بحرفه(عمرا) بحرفه ام اینطور نمیحرفه(اصا مگ فارسی بلده)(مگ من شروع کردم خودش گف منم گفتم) پ تمومش کن



برو بکارت برس ولی میموندی خوشحال میشدیم




پاسخ:اوه تو از كي غيرتي شدي رو يوس؟؟؟؟؟؟؟؟ ليلي عصر مياي اينجا!؟


leily1D
ساعت12:19---18 ارديبهشت 1393
ن منظورم این بود نمیذارم تورو افتاب مهتاب ببینه چ برسه ب علی(داداشم)

نگهت داشتم واس غلیرض
پاسخ:خخخ خيلي بيشوووري اه نگو اينارو جلو اين ب خودم بگو!


alireza
ساعت12:19---18 ارديبهشت 1393
لیلی خانم خوش حال شدم،عشقم کاری نداری من برم یه موقع دیگه بیشتر میحرفیم باشه؟ترخدا ناراحت نشیا ترخدا،لیلی(خانم)کاری ندارید؟
پاسخ:اره رفيقت ناراحت ميشه هااا بدو برو خدافظ


leily1D
ساعت12:18---18 ارديبهشت 1393
خوبه مژ گذاش تو کاست اون حال داداشمو پرسید واقعا ب تو چ

منم گفتم مژ باهرکی عین خودش میحرفم
پاسخ:يني خوبه منم با يوس اينجوري بحرفم عايا!؟


leily1D
ساعت12:16---18 ارديبهشت 1393
مژ میدونم شوخیدی علی تورو ا 2فرسخی ببینه فرارمیکنه ا دس من ک بش نگم چرا فرارنکردی



راستی تیلور نیویورکه باسلنام دوس شدن تموم
پاسخ:خاك تو سرت ديوانه من بايد فرار كنم ك نميكنم اونوخ علي داداشت فرار ميكنه' اي بابا يني تو منو ضايه نكني نميشه؟


leily1D
ساعت12:14---18 ارديبهشت 1393
ن انگار واقعا گیجی.. منظورش داداش من بود علی22ساله بدم درس بصحبت زهرو... من رو خانوادم خیلی متعصبم ا شوخی گذشته






پاسخ:يني كافيه ب ليلي بگي اره جون عمت دوهفته باهات نميخرفه!
پاسخ:توام درست صحبت كن با پ خاله ي من!


alireza
ساعت12:14---18 ارديبهشت 1393
اااا اسمه داداشه ایشونم علیه ؟؟؟؟؟ خب بما چه داداشتون چطورن

؟؟؟؟؟؟ بعله....خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:ااا اره...منم نگفتم ب تو ربطي داره خودم پرسيدم


leily1D
ساعت12:13---18 ارديبهشت 1393
ن انگار واقعا گیجی.. منظورش داداش من بود علی22ساله بدم درس بصحبت زهرو... من رو خانوادم خیلی متعصبم ا شوخی گذشته



alireza
ساعت12:12---18 ارديبهشت 1393
یا من نمیفهمم که محاله یام شما به زبان انسان های اولیه میحرفی بابا چی میگی؟
پاسخ:ببين با دوست من درست حرف بزن تو نميفهمي دقيقا چيو نفهميدي؟


alireza
ساعت12:11---18 ارديبهشت 1393
مژگان یه چیز بگوها خیلی خوشم میاد از علی حالا داداش علی،زهر..ر و داداش علی،این سری من در بسته رو میگیرما

خب یادگاری بود دیگه اون یادگاری نداد من دادم

تازه من چیکار کنم تقصیر توپ بود
پاسخ:منظورم داداش ليلي بود


leily1D
ساعت12:11---18 ارديبهشت 1393
بدم مژ تو .. میخوری ا برادر حیف نون من برا اذیا مخاظب خاص سو استفاده کنب(حال کردی غلیرض)
پاسخ:درست صحبت كنا...نخيرم من همشيشه ميگم كل خانواده خوبن ايندفه تكي گفتم نخواستم اذيت كنم


leily1D
ساعت12:09---18 ارديبهشت 1393
ایا ما رمزی حرف زدیم؟ ایارمزی حرف زدن کار درستی است؟

تا کی سانسور تا کی فقر در ادب دکی شریعتی کجااااایی؟



اشکال نداره bro (مخفف brother) الن خودم میرم بخش مدیریت وبلاگشو باز میکنم میبینم
پاسخ:كثافت نيايا


alireza
ساعت12:08---18 ارديبهشت 1393
مرگ بر چی چی؟خخخخخخخخخخخ 22بهمن شد؟خخخ چ ربطی به 13 فروردین داره،ما اصلاحات مخالف مرگ گفتن به کشوری هستیم
پاسخ:خب مرگ بر كشوري ك تيلور توشه!


alireza
ساعت12:06---18 ارديبهشت 1393
آخه پرو اورده یخمک میده دست مردم،بهمان دلیل که یخمکو باید میخوردم خخخخخخخخخ
پاسخ:نوش جونت مهم نی اصن


leily1D
ساعت12:06---18 ارديبهشت 1393
خخ ای کیو چ ربطی داش منظورم دس خالت بود

بدم شما خیلی کار بیجایی کردی ک دس آجیمو ناکار کردی چ افتخارم میکنه (شیطونه میگ بزنما)



همه خوبن

داداش علی هم سلام میرسونه
پاسخ:هی اهان


alireza
ساعت12:04---18 ارديبهشت 1393
ای بابا لیلی سیستر برامنم حذفیدنا خخخخخخخخخخ
بابا رمزی حرف زنا


leily1D
ساعت12:03---18 ارديبهشت 1393
ببینم برادر شما دخی مردم واس چ میخوری؟ مژ تحویل بگیر.

اقای سکرت تهاجم فرهنگی نگو ک فوت ابم

شما هنو شعر خوندنمو ندیدی ک میگیم تهاجم فرهنگی(البت ربطی نداش)

اصا مرگ بر امریکا و اسراییل

مرگ بر ضد ولایت فقیه(این براتو بود برادر)


پاسخ:هموووووووووووووووووووووون


alireza
ساعت12:03---18 ارديبهشت 1393
دس خال؟بابا چی میگین؟خخخ منظورت دسته مژگان جونمه؟!که دم ناکارش کردم؟خخخخخخخخخ
پاسخ:نخیر مامانم دستو بریده افتخارم میکنی پرو


alireza
ساعت12:00---18 ارديبهشت 1393
عجب...واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ
پاسخ:عجب پ ن پ کوفت


leily1D
ساعت12:00---18 ارديبهشت 1393
راستی دس خال بیتره؟(بهتره)
پاسخ:نه بابا هنو نرفته بخیه هاشو بکشه... عمو خاله مامان بزرگ داداش علی خوبن؟


alireza
ساعت11:59---18 ارديبهشت 1393
نه پ با جزییاتم میدونی آورین

خب برو از خودش بپرس چرا میلرزید خخخخخخخ

میترسید حتما خودشم بخورم خخخخخخخخ

درضمن من فقط یکم خوردما دادم به رفیقم اون خورد یخمکو،اسرار سکرت؟تهاجم فرهنگی سکرت چیست؟دیگه چه سکرتایی دارین شلوغا؟خخخ
پاسخ:لیلی این فک کرده فقط خودش خاطرخوا داره ها لیلییییییی ععععععععععععععععععع پرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


leily1D
ساعت11:57---18 ارديبهشت 1393
ای زن ذلیل هییییییییییی
پاسخ:ن باباااااااااااااا


leily1D
ساعت11:56---18 ارديبهشت 1393

بابا این پ خالت عجب ای کیوهه(
منظورم این بود ک ماشین سوار میشوم و ب سمتت می آیم فهمیدییی؟


پاسخ:(پسرخالت)


alireza
ساعت11:55---18 ارديبهشت 1393
ای بابا عزیزم؟باز قهریدی؟ببخشید بابامنظوری نداشتم خب من تقصیری نداشتم خب بد کردم نخاستم پنهون کاری کنم

leily1D
ساعت11:54---18 ارديبهشت 1393
مژ سه نقطه چرا ا رازای سکرتمون بش میگی نگو الان دعوا میشه دوباره برا همیشه ن=میگه بای

پ کجا کاری علیرض ا تمام جیک و پوک خبر دارم راستی اگ فقط تبادل کالا بود پ چرا دست لرزید؟(اشکال نداره رم اولی بدا راه میوفتی)
پاسخ:خخخخخخ ایول لیلی خیلی خوب بود


alireza
ساعت11:53---18 ارديبهشت 1393
خب مژی جونم نسانسور حرفشو بزنه

با منی؟خخخخخخخخخخ ای بابا بعله شما دربسته رو بگیری؟ینی چی؟خخخخ


leily1D
ساعت11:51---18 ارديبهشت 1393
خوشمان امد.پیشرف کردی


لیلی خواهر کلمه جدید بود
:-)
پاسخ:خخ


alireza
ساعت11:50---18 ارديبهشت 1393

ای بابا،لیلی میدونه جریانه یخمکو؟بابا بمن چه خب اونا آوردن بما یخمک دادن بچهام بردن پفک دادن خخخخخخخخخخخ تبادل کالا به کالا خخخخخخ تازه سر کلاس یهم لواشکم دادن خخخخخخخخخخخخ


پاسخ:اصن من دیگه با تو نمیحرفم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:,سـاعت 21:10 نويسنده mozhgan*
miss-o